Tuesday, December 29, 2009

Notti face giveaway




Entry pasal contest lagi... tak kira nak masuk gak sampai la diana menang...

Contest kali ni pasal notti faces. Ala... comeinya...bucuk...bucuk...
untuk mengetahui lebih lanjt pasal contest nih.... KLIK SINI...

so, gambar notti diana yang mummy pilih




nama saya: Farra Diana Lee
Nama mummy saya: Noor Suhana Adzahar
Nama papa saya: Muhammmad Adam Lee Abdullah
saya mix blood tau... chinese-malay
umur saya sekarang 1 tahun 2 bulan
D.O.B: 17 Oct 2008 pukul 3 pagi, hari Jumaat yang penuh berkat....

gambar ni adalah gambar masa diana main2 meniarap kat atas katil... beraksi sambil mummy rakamkan aksi anak mummy nih. tiba2 lak ada gambar muka notti nih, so mummy post untuk contest nih.moga ada la rezeki anak mummy nih.
Contest ni tamat 31 Dec 2009.... kira esok la... betul2 last minute la mummy nih :P

No comments: